Pakej Percutian Surabaya Bromo (bajet murah)

Pakej Percutian Surabaya Bromo Murah adalah travel trip Gunung Bromo Surabaya bertujuan untuk melihat keindahan Bromo Sunrise sekali lawatan ke tempat manrik dikawasan Gunung Bromo Surabaya.

Harga pakej percutian ini memerlukan bajet murah sahaja, sebab package ini  memerlukan masa pelancongan 1 hari sahaja dan biasanya pakej ini disebut pula bromo midnight tour.

Pakej Percutian Surabaya Bromo (bajet murah)

Pakej Percutian Murah ke Bromo Surabaya

Perkhidmatan travel agency kami menyediakan Pakej Percutian Bromo Bajet Murah ini untuk tuan puan yang teringin lawatan Gunung Bromo Surabaya dalam masa pelancongan 1 hari sahaja atau program “Bromo Midnight Tour Package”.

Sekiranya tuan puan minat dengan pelancongan bajet murah ini, Anda dapat memulakan dari Surabaya, Kawah Ijen Banyuwangi atau Malang Batu (airport, hotel, stesen). Detail itinerary Pakej Percutian Bromo (bajet murah) adalah sebagai berikut :


FULL DAY TOUR BROMO : SURABAYA / MALANG – BROMO SUNRISE – LAWATAN SEKITAR GUNUNG BROMO – SURABAYA / MALANG.

> 21:00pm, crew travel agency kami memulakan pakej percutian Surabaya bajet murah ke Gunung Bromo dengan mengangkut Anda dari Surabaya atau Malang.

> Selepas itu pak supir bergerak menghantar Anda ke tempat letak jeep dikawasan Gunung Bromo dalam masa perjalanan +-3 jam.

> Tiba di kawasan Gunung Bromo, transfer ke kereta jeep, bergerak menuju puncak gunung penanjakan 1, view terbaik menyaksikan sunrise.

> 06:30 am, pelancongan diteruskan ke tempat parking jeep dekat Kawah Bromo. semasa tiba di tempat jeep dekat kawah, jalan kaki selama 15 minit atau kita guna perkhidmatan sewa kuda (horse rental).

> Selepas lawatan ke kawah Gunung Bromo, program pelancongan diteruskan ke Padang Savana sekali melawati Bukit teletubbies.

> Selepas lawatan di Padang Savana dan Bukit teletubbies, program trip pelancongan diteruskan ke Pasir Berbisik (whispering sand).

> Kemudian kembali ke tempat pengangkutan semula, iaitu di Surabaya atau Malang Batu (airport, stesen / hotel), dan Pakej Percutian Surabaya, Bromo (bajet murah), finish.

Sekiranya Anda teringin melawati Gunung Bromo sekali melawati tempat pelancongan menarik di Malang Batu dan city tour Surabaya, mimimum Anda memiliki masa pelancongan 4 hari 3 malam atau 5 hari 4 malam.

Pakej Percutian Surabaya Bromo 4d3n
Pakej Percutian Surabaya Bromo 5d4n


Info lebih banyak berkenaan bajet ground package Surabaya, Harga percutian Kawah Ijen, Tumpak Sewu, Malang Batu, Perkhidmatan Supir di Surabaya, Pilihan Pakej Percutian Surabaya 2024, sila contact travel agency kami.

Pakej Percutian Bajet Murah ke Bromo Surabaya